Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Ακύρωση της "σύμβασης" Χαρδαλιά για τα Προσφυγικά

 

Βίντεο: https://www.facebook.com/reel/1573647224436194

Για τα Προσφυγικά, κατατέθηκε εκτάκτως πρόταση ψηφίσματος από την πλευρά της δημοτικής αρχής, στην 24η Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Ο δημοτικός σύμβουλος της Ανατρεπτικής Συμμαχίας για την Αθήνα, Petroς Constantinou, υποστήριξε τα αιτήματα που θέτει ο απεργός πείνας Αριστείδης Χαντζής λέγοντας ότι χιλιάδες κόσμου, συνδικάτα και φορείς υπογράφουν κείμενο συμπαράστασης και ένα κίνημα διεκδικεί το αυτονόητο. Τα Προσφυγικά, ως χώρος κοινωνικής κατοικίας, δεν επέτρεψαν την κατεδάφιση, δεν άφησαν την εγκατάλειψη των κυβερνήσεων, του Δήμου και της Περιφέρειας να τα μετατρέψουν σε ένα ερείπιο. Με μόχθο και εργασία τα κράτησαν σαν σπίτια που μπορούν να ζουν άνθρωποι με αξιοπρέπεια, χώρους υποδοχής για τους συγγενείς των ασθενών του Αγ. Σάββα σε συνεργασία με το σωματείο, δομές αλληλεγγύης που διαμορφώθηκαν για να μπορούν να έχουν φροντίδα πάνω από 400 άτομα. Πλήρης κυβερνητική αδιαφορία για το δικαίωμα των ανθρώπων να έχουν αξιοπρεπή κατοικία και ιδιαίτερα των προσφύγων αφού δεν υπάρχει καμιά σχετική δομή στην Αθήνα.

Η «σύμβαση» Χαρδαλιά για τα Προσφυγικά δεν έχει καμιά σχέση με τα ζητήματα της κοινωνικής κατοικίας, καθώς βασική της επιδίωξη είναι η εκκένωση και η έξωση όσων κατοικούν εκεί, θεωρώντας τα εστία ανομίας. Η απάντηση της Περιφέρειας στην πρόταση για διάλογο με τον Δήμο και τα Προσφυγικά ήταν το ανέβασμα μιας πλατφόρμας για να δηλώσουν ποιοι κατοικούν σε αυτή. Πρόκειται για πρόγραμμα “φακελώματος” των μελών της κοινότητας, που έρχεται να μεθοδεύσει τις εξώσεις προσδίδοντας νομιμοφάνεια στις μεθοδεύσεις της.

Κατόπιν, ανέφερε ότι στελέχη της ΝΔ αντιμετωπίζουν με κυνισμό την απεργία πείνας σε μια τόσο ευαίσθητη στιγμή που κινδυνεύει μια ανθρώπινη ζωή και δεν μπορούν να μας κουνούν το δάχτυλο, όπως έκαναν με τον Πάνο Ρούτσι και τους συγγενείς των νεκρών των Τεμπών. Στην πρόκληση Μπακογιάννη ότι όσοι στηρίζουν τα Προσφυγικά είναι συνοδοιπόροι δολοφόνων απάντησε ότι η κυβέρνηση είναι οι δολοφόνοι των Τεμπών. Ενώ στις επιθέσεις κατά των καταλήψεων τόνισε ότι στην Κατάληψη του Πολυτεχνείου χρωστάμε τις δημοκρατικές ελευθερίες, που έχουμε κατακτήσει.

Τέλος, η πρόταση ψηφίσματος της δημοτικής μιλά για διακοπή της «σύμβασης» όμως κρίνουμε ως Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα ότι χρειάζεται ένα κείμενο που με σαφήνεια να αναφέρει ότι ένας απεργός πείνας βρίσκεται σε κίνδυνο και να μη φτάσουμε να έχουμε τον πρώτο νεκρό. Να ζητά την ακύρωση της «σύμβασης», την αναγνώριση της ύπαρξης της κοινότητας των προσφυγικών από πλευράς Δήμου και Περιφέρειας με βασική προϋπόθεση την παραμονή των κατοίκων στα σπίτια τους.

Κάλεσε στο ψήφισμα να αναφέρονται τα παραπάνω σημεία και να απαλειφθούν οι παράγραφοι με φιλοκυβερνητικό στίγμα, ενώ παράλληλα ανέφερε ότι η παράταξη Δούκα προχώρησε αχρείαστα  σε συμπερίληψη της καταγγελίας για την αναγραφή του συνθήματος έξω από το σπίτι του Χαρδαλιά.

Στα προ ημερησίας θέματα, ζήτησε επίσης την παρέμβαση του Δήμου της Αθήνας στο εργοτάξιο του Βοτανικού που φτιάχνει το γήπεδο του ΠΑΕ Παναθηναϊκού αναφέροντας την καταγγελία του προέδρου του συνδικάτου Οικοδόμων στην απεργιακή συγκέντρωση, ότι πριν 10 μέρες έγινε ατύχημα και εργάτης είναι κλινικά νεκρός. Οι εταιρείες αρνήθηκαν να έρθει η Επιθεώρηση Εργασίας για να ελέγξει ζητήματα ασφάλειας και διακόπηκε το έργο μετά από επίμονη παρέμβαση και απεργιακή κινητοποίηση του συνδικάτου. Αυτό το έργο είναι η “Διπλή Ανάπλαση”, αφορά τον Δήμο της Αθήνας,  ο οποίος δίνει χρήματα και έχει ευθύνη για το ποιες εργασιακές σχέσεις ισχύουν σ’ αυτό και το αν εκεί χάνει κόσμος τη ζωή του.

Στη συνέχεια, δήλωσε ότι υπάρχει μια μεγάλη εκκρεμότητα στο ζήτημα των συμβασιούχων που μπορεί να φέρει εκατοντάδες απολύσεις στον Δήμο της Αθήνας την ώρα που μιλάμε για μονιμοποίηση όλων και κατέθεσε αίτημα για να μπει το συγκεκριμένο θέμα στην επόμενη συνεδρίαση, θεωρώντας πως μπορούν ακόμα να γίνουν παρεμβάσεις γιατί στη Βουλή συζητιέται ακόμα ο κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ώστε οι αποκλεισμοί που οδηγούν σε απόλυση (κάλυψη διετίας συνεχούς εργασίας ή αν μετακινήθηκαν σε άλλες θέσεις)

Έθεσε το ερώτημα για το αν έχει ζητήσει ο Δήμος ενημέρωση από την Αττικό Μετρό για τους λόγους της διακοπής των εργασιών στη γραμμή 4 του μετρό, με χαρακτηριστικό αυτό της Κυψέλης, οι οποίες οδηγούν μάλιστα σε απολύσεις εργαζομένων.

Τέλος, ζήτησε ενημέρωση:

-για το ποια βήματα έχουν πραγματοποιηθεί στο ζήτημα του Badminton και του Μητροπολιτικού Πάρκου στο Γουδή και αν θα υπάρξει η έκθεση αυτοψίας που διευκολύνει την Αποκεντρωμένη διοίκηση να προχωρήσει στην κατεδάφιση του Badminton. Εκτιμούμε ότι πρέπει να γίνει σεβαστό το αίτημα πάρα πολλών κατοίκων και να έρθει προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο γιατί είναι πολιτικό θέμα και οι υπηρεσίες του Δήμου αγνοούν επιδεικτικά την απόφαση της Ολομέλειας του ΣΤΕ, καθώς και το ισχύον Προεδρικό Διάταγμα του 2011, που επιβάλουν την κατεδάφισή του μετά τη λήξη της σύμβασης του στις 10/4/26.

- σχετικά με το ζήτημα της μη οικοδόμησης του μεγαθήριου της ΔΕΗ στο πρώην στρατόπεδο Πλέσσα στους Ελληνορώσους, για το αν η νομική υπηρεσία του Δήμου κατέθεσε το υπόμνημα για το οποίο είχε δεσμευτεί, με αφορμή τη δίκη στο ΣΤΕ,  βάσει του οποίου θα προχωρούσε η άρση των αντιφάσεων που εκφράστηκαν με έγγραφα διαφορετικών υπηρεσιών του δήμου και σε αντίθεση με την απόφαση /ψήφισμα υπέρ των κατοίκων.

 Φωτο: Στέλιος Μιχαηλίδης /Εργατική Αλληλεγγύη

 

 

Ο αγώνας των Προσφυγικών ανέδειξε το ζήτημα της κοινωνικής κατοικίας.

 Βίντεο:
https://www.facebook.com/reel/1453599106510708

Στην 24η  Ειδική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας, o δημοτικός σύμβουλος της Ανατρεπτικής Συμμαχίας για την Αθήνα, Petroς Constantinou, επικεντρώθηκε στο ζήτημα της κοινωνικής κατοικίας που αναδείχτηκε από τον αγώνα των Προσφυγικών με τον πιο δραματικό τρόπο: ένα χωριό στο κέντρο της πόλης προχώρησε σε απεργία πείνας μέχρι θανάτου δύο ανθρώπων- ο Αριστείδης Χαντζής βρίσκεται στις 140 μέρες και νοσηλεύεται στο Γεννηματά και η Suzon Doppagne  στις 55 μέρες.

 Η Περιφέρεια Αττικής γυρνά την πλάτη της στο αίτημα και προχωρά τη συμφωνία που στην πράξη καταργεί το μοναδικό παράδειγμα κοινωνικής κατοικίας στην πόλη. Εξάλλου, η ΔΥΠΑ δεν αναγνωρίζει ότι η Περιφέρεια Αττικής είναι αυτή που θα πάρει πρωτοβουλία να διαμορφώσει ντε φάκτο προγράμματα κοινωνικής κατοικίας.

Στη συνέχεια, επισήμανε ότι οι κυβερνήσεις παρόλες τις εξαγγελλίες τους για την κοινωνική κατοικία, έχουν εντελώς διαφορετικές προτεραιότητες όταν φτάνουν στο επίπεδο της υλοποίησης και εξαπολύουν άγριες επιθέσεις στο δικαίωμα της κατοικίας των εργαζομένων, της νεολαίας, των φοιτητών, των προσφύγων και των πιο ευάλωτων ομάδων  που βρίσκονται σε κατάσταση αστεγίας. Γι αυτό είναι σημαντική μια πρωτοβουλία από τη Δημοτική αρχή για τους κατοίκους της Αθήνας που έχουν χάσει τα σπίτια τους, τα πήραν οι τράπεζες, αλλά και για τους υπόλοιπους που νοιώθουν πολιορκημένοι από τον σκληρό κλοιό του τουριστικού κεφαλαίου, το οποίο πια επεκτείνεται και στις γειτονιές με ξενοδοχεία και Airbnb πχ οδός Κυψέλης αρχίζει να αλλάζει η φυσιογνωμία).

Η Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα έχει θέσει 15 ερωτήματα για τα ζητήματα αυτά για να προχωρήσει η Δημοτική αρχή σε μια πρόταση απέναντι στην κεντρική εξουσία που να παίρνει υπόψη τις κοινωνικές ανάγκες και να συμπεριλαμβάνει:

-          Να σταματήσει η σύμβαση Χαρδαλιά για τα Προσφυγικά και να μην αμφισβητείται η υπαρκτή κοινωνική κατοικία που διαμόρφωσε η Κοινότητα των Προσφυγικών.

-          Να υιοθετηθούν προγράμματα κοινωνικής κατοικίας με σοβαρές μελέτες, που έχουν προτείνει οι εργαζόμενοι της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΕΚ) και το σχέδιο επανάκαμψης της Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας (ΟΕΚ) παίρνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες, με νέα κοινωνικά κριτήρια για τους δικαιούχους, χωρίς πανωτόκια και επιβαρύνσεις στα δάνεια.

Τέλος, έθεσε τα ερωτήματα: αν έχει γίνει καταγραφή των κενών κτιρίων και της περιουσίας του Δήμου και άλλων οργανισμών, πόσα κενά διαμερίσματα έχουν στην κατοχή τους τα φιλανθρωπικά ιδρύματα, τι θα γίνει με τις 500 κενές θέσεις του Γηροκομείου της Αθήνας, πως θα βοηθηθούν οι κάτοικοι που αντιμετωπίζουν ζητήματα πλειστηριασμών και εξώσεων, πόσες διαθέσιμες θέσεις υπάρχουν σε ξενώνες για κακοποιημένες γυναίκες και αν υπάρχει πρόβλεψη για το τι θα συμβεί όταν τελειώσει η παραμονή τους εκεί. Και ζήτησε να  επεκταθεί ο περιορισμός του airbnb από τα 3 στα 7 κοινοτικά διαμερίσματα του Δήμου.

Μετά τις απαντήσεις των αρμόδιων αντιδημάρχων, o δημοτικός σύμβουλος της Ανατρεπτικής Συμμαχίας για την Αθήνα, Petros Constantinou, είπε ότι στα συγκεκριμένα ερωτήματα ενώ είχαν σταλεί έγκαιρα, όπως για τη βραχυχρόνια μίσθωση και τα ξενοδοχεία δεν πήραμε καμία απάντηση. Τόνισε ότι είναι απαραίτητο να δρομολογηθούν μόνιμες δομές για την κοινωνική κατοικία και γι αυτό διαφωνούμε με τα  πιλοτικά προγράμματα στα οποία αναφέρθηκαν αντιδήμαρχοι. Θύμισε ότι το 2012 επί δημαρχίας Καμίνη εφαρμόστηκαν πιλοτικά προγράμματα κοινωνικής κατοικίας για αστέγους σε τρεις πολυκατοικίες και για χρόνια δίναμε μάχη να μην κλείσουν και βρεθούν οι άνθρωποι στον δρόμο.

φοτο από εκδήλωση στα Προσφυγικά με θέμα “κοινωνική κατοικία καταλήψεις αυτοοργάνωση” στα πλαίσια του Αντιφασιστικού Φεστιβάλ Παραστατικών Τεχνών για την υπεράσπιση της Κοινότητας Κατειλημμένων Προσφυγικών.

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026

Θα θυμόμαστε την Ελένη Πορτάλιου

 


Βίντεο https://www.facebook.com/reel/1504442834711696

Στην 21η Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας, ο δημοτικός σύμβουλος της Ανατρεπτικής Συμμαχίας για την Αθήνα, Petros Constantinou αναφέρθηκε στην απώλεια της πρώην δημοτικής συμβούλου Αθήνας, Ελένης Πορτάλιου, η οποία άφησε το στίγμα της κάνοντας πράξη αυτά που υποστήριζε στο δημοτικό συμβούλιο. Πανεπιστημιακός, έθεσε την επιστήμη της ως αρχιτέκτονας στην υπηρεσία των αναγκών της κοινωνίας και αγωνίστηκε για το περιβάλλον, στις μάχες για τη διάσωση του Ελληνικού και του Βοτανικού, ενάντια στα τάγματα της Χρυσής Αυγής και δέχτηκε επίθεση στον Αγ. Παντελεήμονα και συμμετείχε μαζί με άλλους συμβούλους στη δίκη -που διαρκεί 13 χρόνια - για το Γηροκομείο της Αθήνας, καταγγέλλοντας τότε το παρακράτος του ιερέα. 

Στη συνέχεια, μιλώντας για τα 3 χρόνια από το ναυάγιο στην Πύλο κάλεσε το δημοτικό Συμβούλιο να υπερψηφίσει το σχετικό ψήφισμα- απόφαση του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών και Προσφύγων του Δήμου Αθήνας (ΣΕΜΠ). Παράλληλα, τόνισε ότι τα θέματα των μεταναστών και των προσφύγων είναι κορυφαία γιατί υπάρχουν ρατσιστικές επιθέσεις, σαν αυτές που είχαν γίνει στον Αγ. Παντελεήμονα οι οποίες χρειάζονται αντιμετώπιση και γι’ αυτό υπάρχει δεύτερο ψήφισμα-απόφαση του ΣΕΜΠ για την επίθεση στην κοινότητα των Φιλιπινέζων. Αυτά τροφοδοτούν τους φασίστες, είδαμε τι έγινε και στην Καλλιθέα ενώ η ίδια η κυβέρνηση στοχοποιεί το κίνημα αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη.

Για το ζήτημα των συμβασιούχων και τη διαπραγμάτευση της ΠΟΕ-ΟΤΑ με την κυβέρνηση διαπίστωσε ότι χάνεται χρόνος και πολλοί συμβασιούχοι μένουν έξω από τις ρυθμίσεις, γεγονός που δημιουργεί πρόβλημα στις υπηρεσίες. Η μόνη λύση  είναι η μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων.

Κατόπιν, ζήτησε, για άλλη μια φορά, καθαρή απάντηση για την κατεδάφιση του Badminton στο Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή και να προχωρήσει η Διεύθυνση Δόμησης του Δήμου Αθηναίων (ΥΔΟΜ Αθήνας) άμεσα σε έκθεση αυτοψίας.

Με αφορμή τους πανηγυρισμούς της δημοτικής αρχής για την απόρριψη της μελέτης του σταθμού "Ευαγγελισμός" στο πάρκο Ριζάρη έγινε αντιληπτό ότι στην πόλη υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Χωρίς μελέτη για την υλοποίηση του έργου το πάρκο Ριζάρη παραμένει ανοιχτό, χωρίς μελέτη για την υλοποίηση του έργου η πλατεία Εξαρχείων παραμένει περίκλειστη με λαμαρίνες, παράνομα τραπεζοκαθίσματα, παρκαρισμένα δίκυκλα και μια δημοτική αρχή, η οποία σε αυτή την περίπτωση αγνοεί τους κατοίκους, το πράσινο και τους κοινόχρηστους χώρους που έχουμε ανάγκη.

Εκτάσεις όπως το πρώην στρατόπεδο Πλέσσα στους Ελληνορώσους, όπου ο Δήμος Αθηναίων πρέπει να σταθεί αταλάντευτα στο πλευρό των κατοίκων για να μην οικοδομηθεί το μεγαθήριο της ΔΕΗ και το οικόπεδο να μετατραπεί σε κοινόχρηστο χώρο πρασίνου και άθλησης.

                               ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026

ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.

Βίντεο: https://www.facebook.com/reel/2865899157096085

Στην 20η Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας, ο δημοτικός σύμβουλος της Ανατρεπτικής Συμμαχίας για την Αθήνα, Πέτρος Κωνσταντίνου απαίτησε την ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.

Α. Η τροποποίηση του Κώδικα ΟΤΑ αποτελεί μια ουσιαστική τομή στη λειτουργία, τον προσανατολισμό και την παραπέρα ενσωμάτωση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο κεντρικό κράτος. εκχωρήσεις, μεταφορά άσκησης αρμοδιοτήτων σε ιδιώτες. Οι Δήμοι στη ρότα της ιδιωτικοποίησης και των περικοπών των κοινωνικών δαπανών για τα φτωχότερα στρώματα των εργαζόμενων, άπορους, Αμεα, πρόσφυγες.
Μετατρέπει τους Δήμους σε παραμάγαζο του ΥΠΕΣ και θωρακίζει τον μηχανισμό διοίκησης με στρατηγική στόχευση την εξυπηρέτηση των κερδών του μεγάλου κεφαλαίου, των εταιριών, των εργολάβων και όχι τις ανάγκες των εργαζόμενων κατοίκων και των φτωχότερων στρωμάτων. Ένα βήμα από το να διορίζουν τα δημοτικά συμβούλια.
Β. Άγρια επίθεση στο προσωπικό και διάλυση υπηρεσιών με ωφελούμενους τους ιδιώτες, διαμορφώνοντας ένα αυταρχικό πλαίσιο κάτω από τον έλεγχο του Υπουργείου Εσωτερικών, την ώρα που οι Δήμοι δεν έχουν επαρκείς υπηρεσίες και προσωπικό. Πάνω από το 50% του προσωπικού είχε περικοπεί τα μνημονικά χρόνια και Δήμοι χωρίς προσωπικό δεν υπάρχουν.
Σύμφωνα με το άρθρο 730, οι συμβασιούχοι προκειμένου να εκδικάσουν προσφυγή για ασφαλιστικά μέτρα ή μετατροπή σύμβασης σε αορίστου υποχρεούνται να εξασφαλίζουν παρουσία δικηγόρων του ΥΠΕΣ και του Υπ.Οικ που θα υποστηρίζουν την απόλυση τους. Αν δε εμφανιστούν, λήγει η σύμβαση και απολύονται 20.000 συμβασιούχοι. Το ΥΠΕΣ προσπαθεί να σπάσει τη δυναμική από την απεργία της ΠΟΕ ΟΤΑ και να διασπάσει τους εργαζόμενους. Δε χρειάζονται υποσχέσεις αλλά ανυποχώρητος αγώνας για ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ όλων και ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ.
Γ. Προβλέπει τη διάλυση οργανισμών, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι του ΟΠΑΝΔΑ και τη μετατροπή των ΝΠΙΔ σε αναπτυξιακούς οργανισμούς, τους οποίους είχαμε καταψηφίσει. Αυτό σημαίνει ότι εισβάλλουν παντού στη λειτουργία των δήμων και οδηγούν σε άλλου τύπου εργασιακές σχέσεις για όλους.
Δ. Αντί για χρηματοδότηση προσφεύγει στην φοροληστεία με το τέλος τοπικής ανάπτυξης. Πρόκειται για ΧΑΡΑΤΣΙ ΕΝΦΙΑ χωρίς τέλος, όταν ΤΑΠ μπαίνει για μελέτες σε έργα αποχέτευσης και ύδρευσης (αύξηση 100%). Και προτείνουν, με τον πιο απάνθρωπο τρόπο, να κόβεται το ρεύμα, όταν δεν εισπράττονται τα τέλη μέσα σε 3 μήνες, λες και δεν είναι γνωστό τι σημαίνει η ενεργειακή φτώχεια -οι μισές πολυκατοικίες της Αθήνας δεν έχουν θέρμανση. Η Δημοτική συγκοινωνία γίνεται ανταποδοτική και τα Κοινωνικά παντοπωλεία λειτουργούν με χορηγούς και δωρεές όχι με χρηματοδότηση. Πλούσιοι δήμοι, στις περιοχές των οποίων υπάρχουν τα μεγάλα κεφάλαια, έχουν τη δυνατότητα να εισπράττουν σε αντίθεση με φτωχότερους που δεν έχουν. Να δώσει στους Δήμους η κυβέρνηση τα 9 δις που χρωστά σε ΚΑΠ.
Ε. Προχωρά στην αυταρχικοποίηση της τοπικής αυτοδιοίκησης, αφού στις συνεδριάσεις των δημοτικών συμβουλίων, οι σύμβουλοι και οι κάτοικοι ΔΕ θα μπορούν να βάλουν ζητήματα. Ενώ οι Δήμαρχοι διορίζουν στρατιά συμβούλων συνεργατών που κάνουν κουμάντο και τα καταργούνται τα συμβουλευτικά δημοψηφίσματα.
ΣΤ. Το εκλογικό σύστημα διατηρεί την 5ετία, ο κόφτης του 3% για την εκλογή (φωτογραφικές διατάξεις για να αποκλειστούν παρατάξεις στον Δήμο της Αθήνας) ενώ προσθέτοντας την ψήφο δεύτερης προτίμησης επιδιώκουν η ΝΔ, με το ενιαίο δίκτυο της πανελλαδικά, να εκλέγεται όχι με 42% από τον β΄ γύρο αλλά από τον α΄ γύρο με 13% ή 14%.
Αγωνιζόμαστε για μια άλλη τοπική αυτοδιοίκηση που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εργαζόμενων κατοίκων και να λειτουργεί με άμεση δημοκρατία. Γενικές συνελεύσεις, οι δημοτικοί σύμβουλοι να είναι άμεσα αιρετοί και ανακλητοί εκπρόσωποι με μισθό όπως του εργάτη. Το μοντέλο μας εμπνέεται από τη Λαϊκή Αυτοδιοίκηση του 1944 και το πρότυπό μας είναι η Κομμούνα του Παρισιού που συνδυάζει την αυτοοργάνωση με το να είναι εκτελεστικό και νομοθετικό σώμα.
Καταθέτουμε πρόταση ψηφίσματος: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ γιατί η πρόταση της δημοτικής αρχής, παρόλο που περιέχει κάποια σημεία που επικροτούμε, μπαίνει στη λογική του διαλόγου που αρνούμαστε.
  ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
 Φωτο: Στέλιος Μιχαηλίδης / Εργατική Αλληλεγγύη

Τρίτη 26 Μαΐου 2026

Δευτερολογία του Πέτρου Κωνσταντίνου στη 19η Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας

 

Μετά τις απαντήσεις των αρμόδιων αντιδημάρχων στα εκτός ημερησίας ζητήματα, o δημοτικός σύμβουλος της Ανατρεπτικής Συμμαχίας για την Αθήνας, Πέτρος Κωνσταντίνου ζήτησε να δοθεί ο λόγος στους συμβασιούχους του Δήμου Αθήνας, που παρευρίσκονταν. Επίσης, να υπάρξει απόφαση για το θέμα τους σ’ αυτή τη συνεδρίαση και όχι στην επόμενη για να αξιοποιηθεί στις συζητήσεις των εργαζομένων με το Υπουργείο, επισημαίνοντας την ανάγκη σύγκρουσης με την κυβέρνηση για να αποφευχθεί ο κίνδυνος διάλυσης των δήμων αν ψηφιστούν οι αλλαγές στον Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Αναφορικά με τα προσφυγικά της Λ. Αλεξάνδρας, τονίσαμε ότι η αναμονή δε βοηθά αφού η Περιφέρεια Αττικής αγνοεί την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αθήνας για διάλογο και η υγεία του απεργού πείνας βρίσκεται σε κίνδυνο, όπως ανακοίνωσε η ΕΙΝΑΠ. Αντίθετα, χρειάζεται απόφαση που θα ζητά την ανάκληση της σύμβασης της Περιφέρειας Αττικής, που θέλει να διώξει 400 κατοίκους που ζουν εκεί.

Τέλος, στη συζήτηση των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης:

-στο αίτημα της Επιτροπής Αγώνα Κατοίκων Ελληνορώσων, προτείναμε και συμπληρώθηκε το ψήφισμα της δημοτικής αρχής με την απαλλοτρίωση του οικοπέδου στην πλατεία Καμπούρογλου, το οποίο υιοθετήθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Ως Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα ζητήσαμε την ανάκληση των αδειών οικοδόμησης (2023-2024) που  εκδόθηκαν από τον Δήμο Αθήνας για την ανέγερση του μεγαθήριου της ΔΕΗ.

-Για την άμεση λειτουργία του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΕΕΕΕΚ στον Δήμο Αθηναίων αναφέραμε ότι δεν αρκεί η απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου για παρέμβαση στην ΚΤΥΠ. Στηρίξαμε τα αιτήματα για άμεση εξασφάλιση κτιρίου -ακόμα και με επίταξη- για να λειτουργήσει από Σεπτέμβρη το ΕΕΕΕΚ και την εκκίνηση της διαδικασίας ανέγερσης σχολείου στο διαθέσιμο οικόπεδο, στην οδό Λάμψα, που από το 2018 έχει αποφασιστεί αλλά ακόμα κυβέρνηση και Δήμος Αθηναίων δεν έχουν υλοποιήσει.

-Καταψηφίσαμε τα μνημόνια συνεργασίας του Δήμου με ΑΜΚΕ που οδηγούν στην ιδιωτικοποίηση της ψυχικής υγείας και φροντίδας για παιδιά με αυτισμό και άτομα με άνοια.

Βίντεο  https://www.facebook.com/reel/988761073887716

                                  ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 

 

Μονιμοποίηση των συμβασιούχων στους Δήμους τώρα.

 Στην 19η Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας, ο δημοτικός σύμβουλος της Ανατρεπτικής Συμμαχίας για την Αθήνα, Petros Constantinou έθεσε το ζήτημα της μονιμοποίησης των συμβασιούχων στους ΟΤΑ, οι οποίοι είχαν κινητοποίηση έξω από το δημαρχείο της Αθήνας σε συνδυασμό με τις αλλαγές στον Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που προωθεί η κυβέρνηση. 

Με αυτές, ενισχύεται η διάταξη Βορίδη για την υποχρεωτική άσκηση έφεσης στις θετικές αποφάσεις δικαστηρίων υπέρ των συμβασιούχων με το να παρίστανται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ δικηγόροι του Υπ. Εσωτερικών και Οικονομικών με ευθύνη της πλευράς των εργαζομένων. Aν δεν το κάνουν και υπάρξει αδυναμία πραγματοποίησης της δίκης, οι συμβασιούχοι θα απολύονται ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ, ακόμα και αν έχουν κερδίσει προσωρινή διαταγή ή ασφαλιστικά μέτρα.

Κατόπιν, για το ζήτημα των Προσφυγικών της Λ. Αλεξάνδρας, θέσαμε το ερώτημα τι απέγινε η πρωτοβουλία για διάλογο που θα έπαιρνε ο Δήμος Αθήνας και ποια είναι η απάντηση της Περιφέρειας Αττικής, η οποία είναι υπεύθυνη για τη μη ανάκληση της σύμβασης. Ποιοι παίζουν παιχνίδια με τις ζωές των ανθρώπων στα Προσφυγικά, τη στιγμή που υπάρχουν απεργοί πείνας και ο Αριστοτέλης Χαντζής βρίσκεται στην 110η μέρα, νοσηλευόμενος μάλιστα εκτάκτως στο νοσοκομείο, τη Δευτέρα 25/5, λόγω της έντονης επιβάρυνσης της υγείας του;
Στη συνέχεια, καταγγείλαμε τους μαζικούς βασανισμούς των απαχθέντων ακτιβιστών του στόλου Global Sumud Flotilla και το γεγονός ότι τις ίδιες μέρες υπάρχει συμμετοχή του Δήμου σε εκδηλώσεις στην Ομόνοια που στηρίζονταν από ισραηλινά συμφέροντα ξενοδοχείων. Κυβέρνηση και δημοτική αρχή είναι υπόλογοι για την ασυλία που απολαμβάνει το Ισραήλ, ειδικά στην πόλη της Αθήνας. Να σταθούμε στο πλευρό της Παλαιστίνης και των αλληλέγγυων. Καμία συνεργασία με το κράτος-δολοφόνο του Ισραήλ. Οι σιωνιστές είναι ανεπιθύμητοι στην πόλη μας.
Επαναφέραμε το αίτημα των κατοίκων να μπει στην ημερήσια διάταξη το θέμα της κατεδάφισης του Badminton στο Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή, τονίζοντας τη σημασία υπεράσπισης των ελεύθερων χώρων και του πρασίνου.
Τονίσαμε ότι είναι απαράδεκτο το γεγονός της εμπορευματοποίησης της Δημοτικής Αγοράς Κυψέλης με την παραχώρησή της για κλειστές εκδηλώσεις με χρήματα και προβολή προϊόντων εταιριών που αποκλείει την πρόσβαση των κατοίκων μέσω σεκιούριτι.
Τέλος, ζητήσαμε να μπει στην ημερήσια διάταξη το θέμα των περικοπών και της υποχρηματοδότησης των σχολείων.
 
Βίντεο https://www.facebook.com/reel/1312179701014959
ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 
 

Τετάρτη 20 Μαΐου 2026

Δευτερολογία του Πέτρου Κωνσταντίνου στη 18η Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας

 

Μετά τις απαντήσεις των αρμόδιων αντιδημάρχων στα εκτός ημερησίας ζητήματα, o δημοτικός σύμβουλος της Ανατρεπτικής Συμμαχίας για την Αθήνα, ο Πέτρος Κωνσταντίνου ζήτησε να αναθεωρήσει το δημοτικό συμβούλιο τη στάση του για τα Προσφυγικά της Λ. Αλεξάνδρας και να υπάρξει ανάκληση της απόφασης της Περιφέρειας Αττικής, που θέλει να διώξει 400 κατοίκους που ζουν εκεί.

Στη συνέχεια, επαναφέραμε το θέμα της κατεδάφισης του Badminton στο Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή, επισημαίνοντας ότι αυτό πρέπει να κατεδαφιστεί σύμφωνα και με την απόφαση 1970/2012 της Ολομέλειας του ΣτΕ, μετά τη λήξη της σύμβασης μίσθωσης του Badminton, που έχει εκπνεύσει από τις 10/4/26.
Η πτώση των σοβάδων στο 21ο δημοτικό σχολείο δεν ήταν αποτέλεσμα εργασιών αλλά θα μπορούσε να είχε συμβεί οποιαδήποτε στιγμή βάζοντας σε κίνδυνο και τα παιδιά γεγονός που έχουν επισημάνει και οι εκπαιδευτικοί (ΣΕΠΕ Αριστοτέλης) και αναδείξαμε τις ευθύνες της δημοτικής αρχής.
Συμφωνήσαμε να προχωρήσει η δημιουργία της Λέσχης Φιλίας στα Εξάρχεια, ενώ τονίσαμε ότι δεν πρέπει να περιοριστεί ο χρόνος εναπόθεσης των απορριμμάτων στη οδό Θεμιστοκλέους, λόγω της αύξησης του τουρισμού.
Σχετικά με τον λόφο του Στρέφη, ενημερώσαμε ότι η κατοχή του από την αστυνομία συνεχίζεται με αποτέλεσμα να μη χρησιμοποιείται από τους κατοίκους, πόσο μάλλον από τα παιδιά.
Για το ζήτημα της ορκωμοσίας τονίσαμε ότι προβλέπεται η δυνατότητα πραγματοποίησης πολιτικής δήλωσης, μετά τον όρκο, που δεν ενσωματώνεται στα πρακτικά.
Τέλος, ακολούθησε η συζήτηση στην ημερήσια διάταξη κατά τη διάρκεια της οποίας η Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα ανακοίνωσε την αποχώρησή της για να συμμετέχει στη συγκέντρωση για το Στόλο Ελευθερίας για τη Γάζα έξω από το Υπουργείο Εξωτερικών και κάλεσε τον Δήμαρχο να καταδικάσει την πειρατεία του ισραηλινού κράτους δολοφόνου, κατά των αγωνιστών του Στόλου που μεταφέρουν ανθρωπιστική βοήθεια στον αντιστεκόμενο λαό της Γάζας.
 
Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα 
 
Βίντεο δευτερολογίας 

 

Τρίτη 19 Μαΐου 2026

Τα αιτήματα και οι αγώνες των κατοίκων στο προσκήνιο

 

Στη 18η Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας ο δημοτικός σύμβουλος της Ανατρεπτικής Συμμαχίας για την Αθήνα, Πέτρος Κωνσταντίνου, αρχικά είπε ότι ο αγώνας των Προσφυγικών της Λ. Αλεξάνδρας δείχνει τον δρόμο της κοινωνικής κατοικίας και ζήτησε να παρέμβει ο Δήμος ώστε να σταματήσει η σύμβαση του Χαρδαλιά.

Στη συνέχεια, καταδικάσαμε την πειρατεία του κράτους δολοφόνου του Ισραήλ με την απαγωγή ακτιβιστών του στόλου Global Sumud Flotilla.

Θέσαμε το ζήτημα των συμβασιούχων και του αγώνα για τη μονιμοποίηση και ζητήσαμε να δίδονται ομοιόμορφα και ισόποσα οι υπερωρίες για όλους τους δικαιούχους Συμβασιούχους που εργάζονται σε καθεστώς δικαστικής προστασίας.

Κατόπιν, ζητήσαμε να μπουν στην ημερήσια διάταξη το θέμα της κατεδάφισης του Badminton στο Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή και το αίτημα της Επιτροπής Αγώνα Κατοίκων Ελληνορώσων για το μεγαθήριο της ΔΕΗ και την απαλλοτρίωση του οικοπέδου στην πλατεία Καμπούρογλου.

Με αφορμή την κατάρρευση σοβάδων σε αίθουσα του 21ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και το επικίνδυνα φουσκωμένο πάτωμα στην αυλή του νηπιαγωγείου στην οδό Κρίσης απαιτήσαμε ελέγχους σε όλα τα σχολεία και ασφαλή κτήρια.

Μεταφέραμε το αίτημα των κατοίκων των Εξαρχείων για δημιουργία ράμπας και σήμανση στον πεζόδρομο της οδού Θεμιστοκλέους, το κάλεσμα των κατοίκων προς τη δημοτική αρχή για άρση της απόφασης εναπόθεσης απορριμμάτων μόνο στις 18:00-19:00 και ζητήσαμε τοποθέτηση περισσοτέρων κάδων.

Μετά, αναφερθήκαμε στις αποκλεισμένες από λαμαρίνες πολυκατοικίες στην οδό Κωνσταντινουπόλεως και στην επικινδυνότητα σε περίπτωση ανάγκης από πυρκαγιά ή μεταφορά ασθενούς.

Επίσης, ζητήσαμε να δοθεί ο κοινόχρηστος χώρος του οικοπέδου στη οδό Σεπολίων στους κατοίκους.

Τέλος, δηλώσαμε για το τυπικό θέμα της ορκωμοσίας ότι η ακροδεξιά θα παίρνει πάντα απάντηση από το νικηφόρο αντιφασιστικό κίνημα που τσάκισε τη Χρυσή Αυγή μέσα και έξω από το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας.

Βίντεο από την πρωτομιλία

                    Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα 

 

Τετάρτη 13 Μαΐου 2026

Αντιδημοκρατική εκτροπή η ακύρωση ορκωμοσίας του Π.Κωνσταντίνου καθ’ υπόδειξη Άδωνι Γεωργιάδη

H απόφαση του Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής κ. Γρηγόρη Ζαφειρόπουλου, σύμφωνα με την οποία ο Πέτρος Κωνσταντίνου «δεν έχει ορκιστεί» διότι «από τα στοιχεία που περιήλθαν σε γνώση μας προκύπτει σαφώς ότι δεν τηρήθηκε ο τύπος για την διαδικασία ορκωμοσίας αιρετών» είναι μια απαράδεκτη αντιδημοκρατική παρέμβαση. Παραδόθηκε μάλιστα σήμερα, ημέρα της 24ωρης Απεργίας της ΑΔΕΔΥ, προς δόξαν της απεργοσπασίας για να προβεί ο Δήμαρχος στα δέοντα!
Χωρίς παράθεση στοιχείων αποφασίζει και διατάζει ως επίτροπος άλλων εποχών να ακυρώσει την ορκωμοσία παρά την υπογραφή του πρακτικού ορκωμοσίας από μέρους μου!
 
Είναι μια πρακτική πρωτοφανής καθόσον ένας τεράστιος αριθμών δημοτικών και περιφερειακών συμβούλων, όπως και εγώ ο ίδιος άλλες τρείς φορές στο παρελθόν, έχουμε ορκιστεί με πανομοιότυπο τρόπο, εγώ με Δημάρχους τον Γ. Καμίνη και Κ. Μπακογιάννη.
Τα δημοτικά συμβούλια, όπως τα συνδικάτα και οι φοιτητικοί σύλλογοι έχουν πάψει από την μεταπολίτευση και μετά να λειτουργούν με διορισμούς από τις κυβερνήσεις, όπως επέβαλε η χούντα.
Η παρέμβαση του αναρμόδιου Άδωνι Γεωργιάδη είναι ενταγμένη στην ατζέντα συνεργασίας με την ακροδεξιά για τη διάσωση της ΝΔ από την επερχόμενη συντριβή της εξ αιτίας της οργής του εργαζόμενων και της νεολαίας για τις εγκληματικές πολιτικές που έχουν κοστίσει ανθρώπινες ζωές στα Τέμπη, την Πύλο και τη Βιολάντα. Αλλά και τις πολιτικές που έχουν φέρει τη φτώχεια για χάρη των εξορμήσεων στα πολεμικά μέτωπα στο πλευρό του Τραμπ και του Νετανιάχου, τα σκάνδαλα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ μέχρι τις υποκλοπές, με τους ορκισμένους εκπροσώπους να αντιμετωπίζουν βαριές κατηγορίες.
 
Σε αυτή την εκστρατεία, η αφωνία του Δημάρχου Αθήνας Χάρη Δούκα ήταν εκκωφαντική. Αντί να συγκαλέσει έκτακτο δημοτικό συμβούλιο και να αντικρούσει την αντιδημοκρατική εκτροπή σιωπά και προσαρμόζεται.
 
Είμαστε υπερήφανοι για τη μάχη που δώσαμε στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας ενάντια στη ναζιστική εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, ενάντια στις δολοφονίες του Παύλου Φύσσα και του Σαχζάτ Λουκμάν. Το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας στάθηκε ως ανάχωμα για να παραμείνει η Αθήνα, πόλη αντιφασιστική, πόλη της αλληλεγγύης.
Δεν κάνουμε βήμα πίσω στις μεθοδεύσεις του Άδωνι Γεωργιάδη που αφήνουν ξανά την πόρτα ανοιχτή για να ξαναβγούν οι φασίστες στο προσκήνιο.
 
Στην ορκωμοσία που θα γίνει αύριο, Πέμπτη 14 Μάη, στις 10πμ, στο Δημαρχείο Αθήνας σας καλώ να είστε εκεί, να διαμαρτυρηθούμε για να μην περάσει η αντιδημοκρατική εκτροπή.
 
Πέτρος Κωνσταντίνου, δημοτικός σύμβουλος Αθήνας

Δευτέρα 4 Μαΐου 2026

Ο Πέτρος Κωνσταντίνου, δημοτικός σύμβουλος Αθήνας με τη δεύτερη εναλλαγή εκπροσώπου της Ανατρεπτικής Συμμαχίας για την Αθήνα.



Η Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας χαιρετίζει την ορκωμοσία του δημοτικού συμβούλου Αθήνας, Πέτρου Κωνσταντίνου.
Πρόκειται για τη δεύτερη εναλλαγή στην εκπροσώπηση της δημοτικής παράταξης «Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα», η οποία πέτυχε ποσοστό 6,09% στις δημοτικές εκλογές με επικεφαλής τον δικηγόρο Κώστα Παπαδάκη, ο οποίος παρέμεινε για ένα χρόνο και ακολούθησε η Όλγα Κλείτσα για 16 μήνες.
Ο Πέτρος Κωνσταντίνου, διετέλεσε δημοτικός σύμβουλος Αθήνας 3 θητείες από το 2010-2023 και είναι συντονιστής της ΚΕΕΡΦΑ.
 
Στην ορκωμοσία παραβρέθηκαν οι Κώστας Παπαδάκης, επικεφαλής και υποψήφιος Δήμαρχος Αθήνας, μέλος του ΔΣ του ΔΣΑ, ο Τζαβέντ Ασλάμ, πρόεδρος της Πακιστανικής Κοινότητας Ελλάδος “ΕΝΟΤΗΤΑ”, του οποίου το άσυλο μετά την απροκάλυπτη παρέμβαση Πλεύρη θα κριθεί αν θα ανακληθεί σε επιτροπή στις 15 Μάη, μετανάστριες καθαρίστριες σχολείων του Δήμου Αθήνας και ο Χαλίτ, Παλαστίνιος αγωνιστής.
Η Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα, με τους Κώστα Παπαδάκη και Όλγα Κλείτσα στάθηκε η φωνή των κινημάτων στις γειτονιές από τα Προσφυγικά μέχρι την υπεράσπιση των ελεύθερων χώρων, των σωματείων και των συλλογικοτήτων που δίνουν τις μάχες ενάντια στις επιθέσεις της κυβέρνησης και της δημοτικής αρχής Χάρη Δούκα. Στέκονται στο πλευρό των φτωχών, των αστέγων, των καταπιεσμένων, των μεταναστών, των γυναικών, των ΛΟΑΤΚΙ, του αντιπολεμικού, αντιρατσιστικού και αντιφασιστικού κινήματος.
 
Ο Πέτρος Κωνσταντίνου, προχώρησε σε δήλωση-όρκο στη διαδικασία, στην οποία εκ μέρους της δημοτικής αρχής παρέστη αντιδήμαρχος Οικονομικών, Γιώργος Γρ. Γιάνναρος.
 
Ακολουθεί η δήλωση-όρκος του Πέτρου Κωνσταντίνου χαρακτηριστική του προσανατολισμού που εκφώνησε στη διαδικασία:
 
ΟΡΚΟΣ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ANAΤΡΕΠΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
 
“Δηλώνω στην τιμή και τη συνείδηση μου ότι θα αγωνίζομαι για την υπεράσπιση των συμφερόντων των εργαζόμενων, ντόπιων και μεταναστών, για την ανατροπή της βάρβαρης επίθεσης κυβέρνησης-κεφαλαίου-ΕΕ και του ιμπεριαλισμού.
 
Για να μπουν οι ζωές μας πάνω από τα κέρδη τους!
Για να μπει τέλος στους πολέμους και τη γενοκτονία στη Γάζα. Για να τιμωρηθούν οι δολοφόνοι στα Τέμπη, την Πύλο και τη Βιολάντα.
Για τη λευτεριά στην Παλαιστίνη και τη διεθνιστική αλληλεγγύη πάνω από σύνορα.
Για μια κοινωνία κάτω από τον έλεγχο των εργαζόμενων, απαλλαγμένη από την καπιταλιστική βαρβαρότητα και εκμετάλλευση, τη φτώχεια και την καταπίεση, με πλήρη διαχωρισμό Εκκλησίας και κράτους.
Για μια κοινωνία χωρίς διακρίσεις φυλής, φύλου, έθνους και θρησκείας.
 
82 χρόνια από την απελευθέρωση της Αθήνας από τη ναζιστική κατοχή, τιμώντας τους νεκρούς της Αντίστασης, τους 200 εκτελεσμένους στην Καισαριανή, τιμώντας τον Παύλο Φύσσα, τον Σαχζάτ Λουκμάν και τον Αλέξη Γρηγορόπουλο, θα αγωνίζομαι για μια πόλη εναρμονισμένη με τις κοινωνικές ανάγκες και το περιβάλλον, με δημοκρατία, ελευθερία, αλληλεγγύη, χωρίς ρατσισμό και νεοναζί.”
 
ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
 

Βίντεο https://www.facebook.com/100064583534365/videos/pcb.1410746027754835/1596357481463274 από Λένα Βερδέ-Εργατική Αλληλεγγύη